Roobol

K.M.

Slecht service, slecht communicatie.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Begin mei vinyl besteld en datum leggen afgesproken. Een week of 2 voor die legdatum gebeld dat niet leverbaar was.

Schoof 1,5 maand op. Op OUDE datum van leggen werd ik gebeld door legger dat hij voor de deur stond. Of ik even open kon doen. Ik was uiteraard niet thuis en ons huis stond nog vol meibels.Er was dus blijkbaar wel voorraad.

Bellen met de winkel, die vonden het “een spannend verhaal ” ik was vooral pissig. Bleek dus wel voorraad te zijn.

Vandaag kwamen ze dan alsnog leggen. Hadden ze te weinig vinyl mee. Verkeerd door jullie ingemeten. Dus niet alles is gelegd. Moet ik dus weer een dag thuis blijven om het laatste stuk te laten leggen.

Door de winkel ben ik nog niet gebeld om excuus aan te beiden.

Ik. Var het even samen: niet leverbaar, laat afbellen, wel leverbaar, voor een dichte deur staan, nieuwe afspraak op een dag die mij NIET uitkomt, vrine dag genomen, legger hebben te weinig materiaal, nieuwe afspraak noet bevestigd, weer een vrije dag....

Samengevat, slecht zicht op de voorraad, slechte communicatie, slecht inmeten, slecht passende legafspraak maken (want op mijn vrije dag komen ze niet in Utrecht) en dus reteslechte service. Wat een rukbestelling.

Bel me gerust hierover, dan licht ik een en ander graag toe en neem jullie excuus graag in ontvangst.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee