A.S. van der Horst

Een fijn bedrijf om producten bij af te nemen. Komen hun afspraken na. Wel vind ik het jammer dat, wanneer je als particulier een 'grote afnemer' bent, je geen korting krijgt.

Beschrijf hier uw ervaring

Een 7e container van 10m3 is afgelopen maandagmiddag geleverd voor een particulier. Ik heb gebeld met de vraag of er mogelijk een korting gegeven kon worden. Immers, 3500 euro aan afval is best fors toch? De dame aan de telefoon was alleraardigst, maar eigenlijk gaf ze aan dat het voor jullie als bedrijf zijnde een kleine afname is en dat er geen korting geven kon worden. Dit zou pas gaan gelden vanaf bak 10 of 12. Dit vond ik ook vreemd, aangezien er hierin geen duidelijk antwoord over het aantal werd gegeven. Jammer dat jullie niet coulant omgaan met dit soort verzoeken. Ik heb de bak alsnog besteld, maar ik twijfel om een volgende af te nemen. Dit terwijl de verbouwing van ons woonhuis nog moet beginnen. Ik beveel jullie als bedrijf aan, maar ik denk dat er altijd mogelijkheden liggen om tegemoet te komen aan zo'n verzoek. Ik had niet de hoofdprijs willen hebben, ik had wel gehoord willen worden.

Reactie RodeBak.nl:

Dankjewel voor je reactie. Bij particulieren kunnen wij korting verrekenen, met name bij een grotere afname. Alleen, dit doen wij dan achteraf aangezien wij graag de garantie willen dat er ook zoveel worden afgenomen.
Dus neem vooral even contact op met de dames via 053-4340404 en vraag even naar Bianca, dan kunnen we vast iets regelen :-)

Score voor RodeBak.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: