Ze verdienen niet eens 1 ster, stelletje oplichters!! Een bak van 4 kub besteld, krijg eentje van 3 en daarbij wordt ook nog verteld dat het eigenlijk eentje van 2,5 kub is. Rodebak gebeld, ze willen niets doen en niet meewerken! Nooit meer wil ik iets met jullie te maken hebben, bestel rechtstreeks liever van een bedrijf en niet van een reclamebureau als jullie.

Reactie RodeBak.nl:

Goedemiddag,
Ik kan helaas geen regio achterhalen aangezien u het anoniem heeft ingevuld, maar het klopt dat er in bepaalde gebieden van Nederland andere afmetingen worden gehanteerd voor de kleinste containers. 6m3 en 10m3 zijn in heel Nederland gelijk, maar de kleinere niet. In onze eigen regio (Oost- Nederland) is 4m3 een standaard afmeting. Als u een container besteld voor een ander gebied krijgt een melding met daarin de info over de afmetingen. Wellicht heeft u deze gemist. Maar zelfs dan proberen we altijd wel een oplossing te vinden samen en over het algemeen lukt dat ook. Als u er nog behoefte aan heeft kunt u altijd even met ons bellen of mailen via info@rodebak.nl of 053-4340404. Met een plaatsingsnummer kunnen we u bovendien over de standaardafmetingen per regio en eventuele andere mogelijkheden aangeven.
Hopelijk is het wel gelukt alles af te voeren met extra container/hogere belading (vermoedt dat u die klant bent die we zo hebben geholpen;)). Als we nog iets voor u kunnen betekenen horen we het graag.
Met vriendelijke groeten,
Team Rodebak.nl

Score voor RodeBak.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: