Jos

Standaard veel langere levertijden dan beloofd

Ondanks de mooie spullen die Robin Design levert, wij hebben namelijk al meerdere bestellingen hier gedaan, heb ik moeite met de aangegeven leveringstijden. Deze worden namelijk nooit waar gemaakt.

Ook bij deze laatste bestelling was het weer raak. Waar twee weken werd beloofd op de website, ging ik na drie weken maar eens informeren. Als reactie kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk zo'n twee maanden ging duren... Na aangeven dat ik dit niet OK vond, aangezien er twee weken beloofd werd op de website, kreeg ik een week later alsnog het bestelde geleverd.

Ben je dus op zoek naar mooie spullen voor een nette prijs, dan ben je hier aan het goede adres. Maar houdt rekening met leveringstijden die standaard een stuk langer duren dan beloofd.

Zonde, neigt op dit gebied naar misleiding naar mijn mening, terwijl eerlijk zaken doen toch altijd de beste manier is.

Mooie spullen

Wees eerlijk over je levertijden, de aangegeven levertijden op de website kloppen standaard voor geen meter. Mochten producten ondanks de beloofde levertijd niet op tijd geleverd kunnen worden, communiceer hier dan pro-actief over.

Score voor Robin-Design.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 38