R.R.Portier

Altijd goede service , en korting op partij of bulk aanschaf. Totdat er een keer niet voldoende voorraad is en in backorder word geplaatst. Wordt nooit geleverd en defecte er is een defecte accu geleverd. Volgebsns RLSales is bestelling in zijn geheel afgehandeld en staat er niets in backorder. Dan ben ik al klaar. De bulkkorting die ik tot nu toe heb gekregen is in 1 keer ongedaan gemaakt. Was mijn laatste bestelling bij RLSales er word geen moeite gedaan om zelfs de defecte accu om te ruilen

Uw ervaring

Als er voldoende voorraad is geen probleem levering op tijd.en alles volgens afspraak. Als er backorder is bewaar dan de begeleidende brief goed want anders hoef je niets meer van RLSales te verwachten . Geen reactie of bericht.

Als klanten aangeven niet tevredenof niet blij te zijn te zijn. Op z'n minst nog even contact met ze op te nemen.

Reactie Rlsales.nl:

Beste Roy,

Wat vervellend om te horen dat de afhandeling van uw backorder artikel niet goed is gegaan. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling en we gaan gelijk contact met u opnemen.

RL Sales

Score voor Rlsales.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 56