RITEL

Martha

Zeer slechte ervaring met Ritel:
1 nieuwe iPhone gekocht maar bleek kapot bij aankomst
2 ontevreden over de reactie en service van de klantenservice
3 telefoon gerepareerd terugontvangen maar bij reparatie is geen origineel Apple onderdeel gebruikt. Daarvan melding op scherm.
4 Conclusie: ik heb betaald voor een nieuwe telefoon, maar een refurbished telefoon ontvangen.
5 telefoon weer opgestuurd naar Ritel voor reparatie.
6 telefoon nog niet vrijgegeven van reparatie-afdeling en toch naar mij verstuurd.
7 Inmiddels ruim een maand verder en ik heb nog steeds de telefoon die ik gekocht en betaald heb niet.
8 Medewerker Kevin van Ritel zakelijk heeft gedaan wat de klantenservice heeft nagelaten. Kevin heeft de klacht goed opgepakt en uiteindelijk voor een goede oplossing gezorgd. Goed werk Kevin!, dankjewel. De klantenservice kan nog iets van je leren.
De op deze site ingevulde scores zijn van toepassing op Ritel in het algemeen en Ritel klantenservice. Kevin verdient 5 sterren.
Volgende week hoop ik een nieuwe iPhone te ontvangen.

Reactie RITEL:

Beste mevrouw Vreijsen,
Allereerst spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met Ritel.
Helaas was het nieuwe toestel vanuit de doos niet in orde. Wij hebben er alles aan gedaan om uw toestel weer als nieuw te maken en de juiste service te bieden. Uiteindelijk heeft Apple besloten het toestel niet te repareren en om te ruilen voor een nieuwe. Helaas is dit proces vanuit Apple niet snel. Ook wij vinden dit vervelend voor u, daar het traject ook volgens ons te lang duurt.

Om de pijn wat te verzachten hebben we u een cadeaubon en draadloze oplader gestuurd.

Uiteraard zijn wij altijd bereikbaar voor eventuele toelichting en vragen (0113-240740)
Team
Ritel.nl

Score voor RITEL: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee