RITEL

H. Schukkink

Altijd goede service

J.W. van Doeselaar

Heel vriedelijke medewerker niks dan supper

Reactie RITEL:

Goed om te horen dat de collega's in Terneuzen je zo prettig hebben geholpen.

Hans

Op zoek naar smartphone Galaxy A54 256 Gb na veel zoeken deze als goedkoopste gevonden bij Ritel en besteld. Volgende dag aan huis afgeleverd. Prima bedrijf.

Reactie RITEL:

Wat fijn dat je tevreden bent over je bestelling bij Ritel! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe Samsung A54, groetjes Team Ritel!

M.A.J. van de Ven

Prettig geholpen goed advies en snelle service

Reactie RITEL:

Goed om te horen dat onze collega's in Waalwijk je zo prettig hebben geholpen. We wensen je veel plezier van je nieuwe toestel!

Inge

Ik werd super vriendelijk geholpen en het werd duidelijk uitgelegd.

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je bezoek aan onze winkel zo goed is bevallen. We zien je graag nog een keer terug!

Marieke

Ik werd snel geholpen in de winkel en gaf me goeie hoop voor een abonnement af te sluiten. Werd snel geholpen .

Reactie RITEL:

Bedankt voor je review, wat fijn dat je tevreden bent over onze service met betrekking tot het afsluiten van je abonnement! We waarderen het vertrouwen in Ritel!

Petronella

Ik werd heel erg fijn geholpen door mijnheer, ik heb een compliment gegeven

Reactie RITEL:

Bedankt voor je review, wat fijn dat je tevreden bent over de klantvriendelijkheid en de service van onze collega! We waarderen het vertrouwen in Ritel!

Matthijs

Prima adres

Reactie RITEL:

Bedankt voor je review, wat fijn dat je tevreden bent over onze service en we waarderen het vertrouwen in Ritel! Veel plezier met je aankoop!

Rtam

Super service

Reactie RITEL:

Bedankt voor je review, wat fijn dat je tevreden bent over onze service! We waarderen het vertrouwen in Ritel!

J.b

Prettig en deskundig

Reactie RITEL:

Bedankt voor je review, wat fijn dat je een prettige ervaring hebt gehad bij Ritel! We waarderen het vertrouwen in onze winkel!