David lloyt

Netjes van te voren gebeld ofdat de fiets die ik zocht aanwezig zou zijn . Er zou terug gebeld worden want er zou er een binnen zijn. Toch geen telefoontje gekregen maar zo goed als zeker zou dit model gereserveerd worden . De volgende dag de winkel bezocht en kreeg te horen dat deze al weer verkocht is .... toevallig !!! Helemaal voor niks mij aan t lijntje houden . Hele slechte zaak dit , wees eerlijk ! Daar heb je veel meer aan . Jammer dat t zo gaat bij deze winkel !

Liegen en mensen aan t lijntje houden ! Ga vooral zo door !

Wees eerlijk

Reactie Rijwiel Cash en Carry:

Beste David,
Bedankt voor uw review. Ik heb even nagevraagd in de winkel hoe en wat en om welke fiets het gaat. Het is natuurlijk heel vervelend dat uw ervaring niet zo positief is. We doen er alles aan om reserveringen goed te laten verlopen om onder andere dit soort voorvallen te voorkomen. Naar ons inziens is het echter niet helemaal zo verlopen als u aangeeft in uw review. We zouden graag nog even met u willen bespreken wat er verkeerd gegaan is en naar een oplossing zoeken. We hebben echter geen contactgegevens van u gekregen, vandaar dat we een reactie geven op deze manier. U kunt ons bereiken via 040 2950198. Wellicht tot snel en hopelijk vindt u de fiets elders nog.
Mvg, Bart

Score voor Rijwiel Cash en Carry: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Fiets die er niet was