Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?

Leendert

Gedurende een wat langere periode heb ik gelest bij Erwin en wat korter bij Marijke. Met allebei heb ik zeer positieve ervaringen. Heb lekker kunnen lessen op mijn eigen tempo en ben in 1x geslaagd! Tussentijdse toets is ook gelukt. Ze zijn allebei rustig en ontspannen en voelen je goed aan. Hadden vaak al door hoe ik me voelde die week! zaten ook niet constant te whatsappen tijdens de lessen. Iets wat ik bij een andere rijschool wel heb ervaren en wat ik irritant vind.
Duidelijke uitleg en ook niet moeilijk doen als er een les verzet moest worden. Ook niet onbelangrijk. Ik mocht de eerste les gelijk de snelweg op wat ik toch wel van vertrouwen vind spreken. Ik had er eigenlijk eigenlijk direct een goed gevoel bij en dat is zo gebleven. Ook toen het voor mij moeilijk werd, want voor mij was het best even pittig omdat ik wegens privé redenen een tijdje moest stoppen met lessen. Ook toen bleven Erwin en Linda mij steunen en bleven ze interesse tonen in hoe het met mij ging. Ook Marijke was tijdens de lessen recht door zee en heeft me in korte tijd veel geleerd.
Ik kan deze rijschool ZEKER aanraden en heb er geen moment spijt van gehad!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rustig. Duidelijk. Goede gesprekken. Goede balans tussen inspanning en ontspanning.Wat bij mij ook goed hielp was als Erwin even achter het stuur zat om iets voor te doen.

Score voor Rijschool Berman: 4.5/5
Zou je Rijschool Berman aanbevelen? Ja