Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?

Arno

Beste lezer,
Ik hoop dat u even de tijd neemt om dit te lezen. Ik wil graag mijn eerlijke en pure mening kwijt over rijschool Berman. Over het algemeen ben ik zeer positief over deze rijschool en dan met name over de instructeur, meneer Erwin Berman. Toen ik voor het eerst achter het stuur kwam te zitten had ik nog nooit in een auto gezeten. Ik wil niet zeggen dat ik er als een berg tegenop keek, maar toch had ik wel klamme handjes. Dit was totaal overbodig want we begonnen van de bodem, wat ik zeer positief vindt. Ook had ik direct een goede relatie met Erwin. De sfeer in de auto is heel gemoedelijk en een groot pluspunt aan hem vind ik dat hij zich oprecht in je interesseert. Hij vraagt naar je hobby's, je werk enzovoort. Dit onthoudt hij dan vervolgens ook en op die manier kun je overal met hem over praten zonder dat meneer Berman vraagt: Waar heb je over?
Ik zou de rijschool alleen al aanraden om de instructeur. Toen ik eenmaal was afgereden was het alsof ik een soort vriend kwijt was, waar ik toch minstens één keer in de week mijn verhaal bij kwijt kon.
Helaas heb ik ook een klein negatief puntje, maar ik zou eerlijk zijn. Het negatieve puntje is dat de rijschool je veel geld kost. In vergelijking met andere scholen is het een dure rijschool.
Maar, heb je het geld, dan zou ik zeker aanraden om bij Rijschool Berman te gaan lessen. Ook omdat de kwaliteit van de lessen zeer goed is!

Kort samengevat: Ik heb ontzettend positieve ervaringen met de instructeur, alleen is de prijs een beetje aan de hoge kant. Desniettemin krijgt deze Rijschool toch een 9,9 van mij.

Score voor Rijschool Berman: 5/5
Zou je Rijschool Berman aanbevelen? Ja