Kwaliteit
Aflevering
Deskundig advies
Prijs

Rinus Slump

Op het moment dat we bij Riga Keukens in Groningen de showroom binnen liepen werden we, nadat we een tijdje hadden rondgekeken, op een plezierige wijze door Robert van Riga Keukens ontvangen. Na een korte uitleg waarvoor wij kwamen en wat onze interesse was werden we door Robert door de showroom geleidt en liet ons diverse mogelijkheden zien. De manier van benaderen, de rondleiding en uitleg welke mogelijkheden er waren gaven ons een goed gevoel. Na een keuze van apparatuur en type keuken te hebben gemaakt werd een offerte opgemaakt die we een week later samen met Robert hebben besproken. Na een paar kleine aanpassingen hebben we de offerte geaccepteerd en werd een datum voor levering en plaatsing van de keuken ingepland. In de afgesproken week is de keuken door vakkundige monteurs van de eigen keukenmontagegroep van Riga Keuken geplaatst. Voor de plaatsing werd alle tijd genomen en de keuken is in volle tevredenheid opgeleverd. Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering hebben we een goed gevoel.

Plezierige benadering, meedenken met de klant en de wensen, voor zover mogelijk, op de juiste wijze invullen. Alle gemaakte afspraken werden nagekomen en de plaatsing werd door een eigen, zeer deskundige, montagegroep gedaan.

Geen.

Score voor Riga Keukens Groningen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: