Kwaliteit
Aflevering
Deskundig advies
Prijs

Joke Kamst

Riga Keukens is een prima keukenzaak. Ik ben heel tevreden over de hele gang van zaken. Van begin tot eind. Bij het ontwerpen van de keuken wordt goed naar je geluisterd en meegedacht. Er wordt je niets opgedrongen en je hoeft niet te zeuren om korting want de prijs die Riga noemt is ook echt de prijs die de keuken kost. Het meerwerk heeft wel een centje gekost. Met name de stukadoor vind ik prijzig. Riga is overigens heel duidelijk over de prijs van het meerwerk en je bent ook helemaal niet verplicht om het via hen te laten uitvoeren. Je mag ook wel alles zelf regelen. Kortom: fijne keukenzaak, betrouwbaar en duidelijk. Mooie keuken, goed gemonteerd, alles op tijd en vriendelijke medewerkers.

Er is een mooi ontwerp gemaakt. Mooier dan ik bij 2 andere, grote keukenzaken heb gezien. Vakkundige montage en alles op tijd. Ze denken goed met je mee en luisteren ook goed. Geen vervelend nawerk na levering van de keuken. Goede communicatie.

Eigenlijk niet. Alleen vind ik de stukadoor, die ze hebben aangeboden, nogal prijzig t.o.v. het geleverde werk en de daaraan bestede tijd.

Score voor Riga Keukens Groningen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: