Hoe waardeert u de inspanningen van ons personeel tijdens het werk?
Hoe waardeert u onze snelheid in het offerte traject?
Hoe waardeert u onze zorg voor veiligheid tijdens het werk?
Hoe waardeert u het gedrag van ons personeel?
Bent u tijdig door ons geïnformeerd m.b.t. onze werkzaamheden?
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van ons advies tijdens het opname-/offertetraject?
Hoe waardeert u het nakomen van onze afspraken?
Hoe waardeert u het uiteindelijk opgeleverde eindproduct?
Hoe waardeert u de benaderbaarheid en correctheid van ons personeel?
Hoe waardeert u de kwaliteit van de uitvoering?

C H I T E K T

Ik heb een goede ervaring, met name waardeer ik de houding van het bedrijf op de momenten dat er probleempjes waren tijdens de uitvoering. Een zeer oplossingsgerichte houding van de mensen op de bouwplaats viel mij op. Ze willen een gjoed product achterlaten. Je leert een bedrijf pas goed kennen als er zich problemen voor doen, de proactieve en oplossingsgerichte houding zijn voor mij als uitzonderlijk te noemen. De laatste lekkage had naar mijn mening voorkomen kunnen worden omdat ik er tijdens de uitvoering op heb gewezen, na melding van deze lekkage werd er zeer accuraat en professioneel gehandeld. De 2 ja/nee vragen kon ik niet beantwoorden ivm programmafout (beiden Ja)

Is de bouwplaats netjes door ons achter gelaten?

Ja|Nee

Zijn eventueel klachten of aandachtspunten naar tevredenheid opgelost?

Ja|Nee

Kunt u kort uw project beschrijven?

Een bestaand pannendak in het achterdakvlak, rondom liggend in een zinken kader, is vervangen door PV- panelen.
De bestaande dakafwerking is daartoe tot op de bestaande sporen vervangen door een nieuw systeem. Afstemming van het juiste systeem op de bestaande situatie vroeg om jullie deskundigheid.

Score voor Rien Weijers Dakwerken: 4/5
Zou u ons aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: vervangen pannendak door PV- panelen