M. Gouman

Bijzonder slecht.
De telefoon werd niet de dag na de bestelling geleverd, ondanks dat er op de site staat dat 'vandaag voor 22.00 uur besteld, morgen in huis'. Een latere bezorging had geen zin voor mij.
Ik heb gemaild om te annuleren, maar ondanks een automatische mail waarin staat dat er uiterlijk binnen 24 uur antwoord komt, heb ik 5 dagen later nog niks gehoord.
Ik heb 2 keer gebeld, maar de persoon die opneemt kan zelf geen vragen beantwoorden, alleen maar doorverbinden. Er was niemand om naar door te verbinden, en verzoeken om teruggebeld te worden werden ook niet nagekomen.
De telefoon is terug bij refurbished-iPhone.shop, maar ik heb nog steeds niks gehoord over terugbetaling van EUR 349,- en ik maak me erg bezorgd over hoe ik dit geld terug krijg.

Neem meteen contact op met de klant als er iets verkeerd gaat, want het gaat om een hoop geld en mensen maken zich zorgen als ze geen hulp krijgen.
Zorg ervoor dat er een goed proces is om klanten te helpen juist als iets verkeerd gaat. Dienstverlening telt juist dan.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw review.
Allereerst ontzettend vervelend dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan. Hier heeft absoluut geen opzet achter gezeten en is helaas het gevolg geweest van een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Uit onze correspondentie blijkt dat u heeft aangegeven dat u de bestelling wilde annuleren als het pakket niet op tijd bezorgd zou worden. Wij kunnen geen notificaties terugvinden waaruit blijkt dat u telefonisch contact met ons heeft opgenomen. Omdat u het pakket niet op de juiste manier heeft aangemeld voor herroeping is eea langs elkaar heen gelopen. Nadat wij het pakket retour ontvangen hebben is de bestelling direct voor u geannuleerd en is het aankoopbedrag weer teruggestort op uw rekening.
Excuses voor het ongemak en alvast een heel fijn weekend gewenst!

Score voor Refurbished-iPhone.shop: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Zeg ik liever niet
Leeftijd: 50