Rob- Elst Gelderland

In één woord : TOP

Meedenken met de klant

n.v.t.

Johnny S

Je komt binnen bij Reddy Keukens en krijgt niet het gevoel alsof je met een gladde verkoper praat. In plaats daarvan wordt je geholpen door een specialist die met jou meedenkt. De offerte zag er ook... Je komt binnen bij Reddy Keukens en krijgt niet het gevoel alsof je met een gladde verkoper praat. In plaats daarvan wordt je geholpen door een specialist die met jou meedenkt. De offerte zag er ook goed uit. Het hele proces verliep strak. Communicatie via tel en mail ging goed. Keuken werd netjes volgens schema geleverd.

De monteurs waren vriendelijk en monteerden de keuken tip top in elkaar. De keuken is van goede kwaliteit. We hebben het nu iets langer dan een half jaar, en we zijn nog steeds tevreden. Er was op het gegeven moment wel iets aan de hand met het composiete keukenblad. Een vreemde doffe waas werd zichtbaar op het blad en we belden Reddy daarover op. Al vrij snel konden we een afspraak maken met een medewerker die ernaar kon kijken. Hij kwam tot de conclusie dat dit idd een uitzonderlijk geval was en bood ons een nieuwe keukenblad aan.

Na een paar weken kwam het nieuwe blad aan en is sinds vandaag vervangen.

Ik kan Reddy aan iedereen van harte aanbevelen. Wat een topbedrijf!

Service,prijzen, kwaliteit,nazorg

Nvt

D, Wassenaar

Zeer prettig

Meedenkend

M. ElHarrak

Super super tevreden

Klantgerichtheid, nakomen afspraken, communicatie, advies

Geen, alles verliep tot in de puntjes

Marieke

Super vriendelijk en professioneel

duidelijke communicatie, vriendelijkheid en behulpzaamheid

Winfried

Wij hebben reeds tweemaal een keuken bij Reddy Keukens Heteren gekocht, eigenaar Thelco was de adviseur. Het is een prettig en collegiaal bedrijf, goed advies, eerlijke prijs, kwaliteit,... Wij hebben reeds tweemaal een keuken bij Reddy Keukens Heteren gekocht, eigenaar Thelco was de adviseur. Het is een prettig en collegiaal bedrijf, goed advies, eerlijke prijs, kwaliteit, vriendelijkheid, ze komen afspraken na. Ook zelfs 8 jaren na de aankoop zijn ze nog klantvriendelijk en servicegericht, toen een onderdeel van onze 3-in-1 kraan vervangen moest worden, ik kan dit bedrijf dan ook zonder enig voorbehoud, van harte aanbevelen.

Is boven reeds vermeld.

Ik kan geen verbeterpunten bedenken, alles ging naar wens.

Fam. van Sonsbeek

Heel goed!

Snel antwoord op mails en mee denken met alles.

N.V.T.

Sjaak Reijnen

Prettig

Gewoon goed

Nee

Holtrop

Wij zijn heel tevreden over Reddy Keukens in Heteren, we zijn goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe keuken naar onze smaak.

Klantvriendelijk

De communicatie over nalevering kan beter

van der wal

Positieve ervaring
voor de tweede keer een keuken daar gekocht.

ze denken mee met de klant
geven goeie tips

nvt