Danny Lenting

Het was een goede ervaring en hele goede service, alles was in 1 keer geleverd en goed ingemeten!

Klant vriendelijk. En kon savonds geleverd worden, waar we erg blij mee waren.

Ga zo door!

M.Ruesink

Prima ervaring en prachtige keuken

Deskundigheid en meedenkend

Communicatie is een verbeterpunt

Jesse-Jay van Geenen

Advies, tekening maken, plaatsen/afwerken

Bij tussentijdse vragen iets beter contact.

x

goede prijs/kwalieteit

n.v.t.

Vermeulen

Goed en eerlijk advies. Goede kwaliteit keuken voor een eerlijke prijs.

Eerlijk verhaal.

Handgreepjes aan magneetsysteem maken zodat je ze bij de keuken kunt bekijken.

Iris

Geen prettige ervaring

De keuken is relatief snel, na afhandeling offerte, geplaatst en binnen een prima budget

Een jaar na het inzetten van de keuken is deze nog niet afgekit en een onderdeel van de afzuigkap is nog niet geleverd. Heel veel uitvraag gedaan hiernaar bij het bedrijf, medewerker en de... Een jaar na het inzetten van de keuken is deze nog niet afgekit en een onderdeel van de afzuigkap is nog niet geleverd. Heel veel uitvraag gedaan hiernaar bij het bedrijf, medewerker en de bedrijfsleider waarbij verwezen wordt dat ze ermee bezig zijn en dat de monteur contact met je opneemt. Het initiatief (ook in communicatie) ligt in deze situatie bij de klant en niet bij verkoper. Wat natuurlijk niet klopt. Als je een keuken afneemt, draag je naar mijn mening als bedrijf zorg voor een goede afhandeling van A tot Z binnen een redelijk tijdsbestek. Als ik het verloop van dit proces van tevoren had geweten, had ik mijn keuze om de keuken af te nemen bij Reddy Keukens niet gemaakt.

firing

Bij binnen komst al vriendelijk ontvangen . Service is perfect er valt veel te bespreken heb een mooie keuken gekocht .

Goeie service . Denkt mee en geeft goeie voorbeelden dik tervreden

Kan er geen bedenken

Bert Woolschot

Positief. Complete levering keurig volgens afspraak

Goed inzicht via 3D-tekening

Klant direct aanspreken in de winkel

Björn Miggelbrink

Prima klantgericht, vriendelijk en behulpzaam!

Communicatie

Er zaten wat verkeerde dingen bij, misschien iets beter checken voor het weg gaat.

Jan van der Linden

Onze ervaring is zeer goed. Jelka die ons geholpen heeft dacht echt met ons mee over de indeling en kwam met goede oplossingen.
De keuken is 2 weken eerder geplaatst dan afgesproken door een...
De keuken is 2 weken eerder geplaatst dan afgesproken door een zeer kundige monteur, Peter.
Wij zeer tevreden met het resultaat.

Het meedenken over de indeling.