Jos Schwirtz

In september binnen gelopen voor een offerte. Kregen een korte uitleg en daarna hebben we in alle rust het keukenblad en kleur kastjes uitgezocht. Hierna heeft Hans het getekend zoals wij het in... In september binnen gelopen voor een offerte. Kregen een korte uitleg en daarna hebben we in alle rust het keukenblad en kleur kastjes uitgezocht. Hierna heeft Hans het getekend zoals wij het in gedachten hadden en laten zien op de TV. Door de rustige wijze van helpen en het werkelijk beeld wat we van de keuken kregen zijn we met Reddy keukens in zee gegaan. Hierna altijd direct antwoordt gekregen op onze vragen. Het team wat Hans in de winkel om zich heen heeft weet waar ze het over hebben en dit geldt ook voor de vloerenlegger en keukenzetters die voor Reddy keukens werken. Hans bedankt voor het goede werk wat jullie geleverd hebben.

Goede uitleg en antwoorden op vragen die wij hadden.

Ga zo door.

G. W. uit Helmond

Erg blij met de nieuwe keuken. Service is goed en monteurs zijn vakkundig. Levertijd was niet lang. Van eerste adviesgesprek tot oplevering zat ongeveer twee maanden.

Vakkundig personeel, afspraken worden nagekomen.

Het afval is blijven liggen. In de algemene voorwaarden staat weliswaar dat dit tegen betaling wordt meegenomen, maar dit had ik graag tijdens het adviesgesprek willen horen.

Marga ruis

Zeer persoonlijk advies zeer goede kundige mensen die keuken kwamen zetten installeren en inmeten
Keurig netjes gemaakt

Persoonlijk

Niks

Reactie Reddy Keukens Helmond:

Beste Marga,
De keuken is werkelijk ontzettend mooi geworden.
Het Riet-groen combineert zeer goed met het composiet werkblad.
Alles past ook perfect in de ruimte.
Heel veel plezier...
Beste Marga,
De keuken is werkelijk ontzettend mooi geworden.
Het Riet-groen combineert zeer goed met het composiet werkblad.
Alles past ook perfect in de ruimte.
Heel veel plezier met de nieuwe Reddy keuken.

Lensen

Goede samenwerking vanaf het eerste contact, fijn dat we bij jullie extra onderdelen konden bestellen. Hierdoor hebben we samen een mooie keuken gerealiseerd. Nogmaals dank.

Flexibel bij onderhandelingen.

Nvt

Reddy keukens Helmond

Geweldige service en goed meegedacht voor een keuken bij mijn moeder. Zelf hier 5 jaar geleden ook een keuken gekocht en nog steeds heel tevreden!
Nogmaals dank Hans

Kwaliteit en meedenken om het passend te maken

Nee

Dekkers

Perfecte keuken vakkundig geplaatst

Reddy keuken Helmond heeft een mooi, praktisch ontwerp gemaakt wat perfect voldoet aan onze wensen.

Anita Vrijsen

Prachtige keuken gekocht en dik tevreden!

Prijs/kwaliteit, service, deskundig en vriendelijk

Nvt

Jarno Arts

Wij hebben een super mooie op maat gemaakte keuken. Er waren wat leverings problemen, het is direct opgepakt en perfect opgelost. wij hebben ook een PVC vloer laten leggen. Wat er erg strak uit... Wij hebben een super mooie op maat gemaakte keuken. Er waren wat leverings problemen, het is direct opgepakt en perfect opgelost. wij hebben ook een PVC vloer laten leggen. Wat er erg strak uit ziet. Super vriendelijk personeel, wat voluit met je meedenkt tot jou perfecte plaatje. Nogmaals bedankt voor jullie inzet.

Klantvriendelijkheid, zeer nette winkel,

Betere afspraken met onderaannemers maken, op beter contact met de klant

Dick

Goed advies, enthousiast personeel, duidelijk uitgelegd en gevisualiseerd. Mooie degelijke keuken

weet direct waar je aan toe bent en denken mee.

3D layout voor de doe hetzelver

Roberto

Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Deskundig en eerlijk advies van Martijn gekregen. gemaakte afspraken werden nagekomen. Vakkundig en snel gemonteerd. Fijne mens die Martijn.

Fijne omgang.

Offerte overzicht

Reactie Reddy Keukens Helmond:

Beste Fam. Cardarelli,
Beste Fam. Cardarelli,
Wat leuk om te lezen dat jullie geslaagd zijn voor een nieuwe keuken! Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie en natuurlijk ontzettend veel plezier gewenst van jullie droomkeuken!
Groet, Team Reddy keukens Helmond