Cirina pot

Ik ben zeer goed en deskundig geholpen. Er werd alle tijd genomen en goed meegedacht over indeling en mogelijkheden

Verschillende opties bespreken, totale ruimte benutten. Zeer vriendelijk. Service gericht

Kollen

Goede service eerlijk en denken mee met je wensen

Eerlijkheid ,vriendelijk

Er zullen best verbeterpunten zijn maar zou het voor nu even niet weten

Leon van den Berg

Positief
Goede prijs/kwaliteit verhouding

De keuken is zorgvuldig en met oog voor detail geplaatst

Contact tijdens de installatie met de contactpersoon van Reddy kan beter

Yuiry

As a young family from Amsterdam, we experienced friendly stuff and great service. All information is well explained and questions are answered. The installation went very smoothly too. Suggesting... As a young family from Amsterdam, we experienced friendly stuff and great service. All information is well explained and questions are answered. The installation went very smoothly too. Suggesting the store to once that are looking for a boutique experience with a customer-centric approach.

Professional and detail oriented

non

Marcel

Bij het ontwerpen van de keuken werd er echt geluisterd naar onze wensen en meegedacht waar we op enkele punten konden besparen zonder dat het te kosten ging van onze droomkeuken.
Nog...
Nog belangrijker voor ons was toen er bij montage bleek iets beschadigd te zijn het direct werd nabesteld en alsnog snel hersteld werd.

Goed advies en eerlijke prijs zonder druk of nare onderhandelingen.

Richelle

Vriendelijke medewerkers, zeer kundig en denken zeer goed mee met het samenstellen van de keuken, goede communicatie en het inbouwen + aansluiten was ook heel goed en netjes, zeer tevreden!

Meedenken in het ontwerp

Jolanda Teuling

Vriendelijk ontvangen en er werd goed geluisterd naar onze wensen over de aan te schaffen keuken. Hierbij kregen wij een duidelijk advies over apparatuur en aanrechtbladen. Door het advies konden... Vriendelijk ontvangen en er werd goed geluisterd naar onze wensen over de aan te schaffen keuken. Hierbij kregen wij een duidelijk advies over apparatuur en aanrechtbladen. Door het advies konden wij een duidelijke beslissing nemen over de apparatuur. Over het aanrechtblad hadden wij alleen over de kleur nagedacht maar ons werd duidelijk dat er meer zaken zijn waar op te letten. Hierdoor gekozen voor keramiek. Wij zijn zeer tevreden en genieten elke dag van onze keuken.

Duidelijke communicatie en en begreep wat wij wilden hebben. Ook dat kleur wit in de showroom dan bij daglicht nabij het raam.

Zorg dat Ikea klanten zien dat jou bedrijf op 100 meter afstand is gesitueerd. Nu door goede verhalen dit bedrijf bezocht.

Jeanette Andeweg

Alleen maar PLUSPUNTEN!

Denken met je mee, komen afspraken heel goed na, vriendelijk en vakkundig!
Super blij met onze nieuwe keuken, dank Christian en Richard!

Sandra van Hove

Heel goed, we zijn goed geholpen en er werd goed naar onze wensen geluisterd

Mooie showroom, goede voorbeelden, mooi 3d programma op computer om je toekomstige keuken te zien, deskundig advies

Streefkerk

Positief

Veel alternatieven, neemt de tijd om keuken te ontwerpen.

Goed naar de wensen van de klant luisteren.