Petra

Heeft geen verschil uitgekegd over werkbladen

Nuet gooit hoorn op de haak

Mike

Vakkundig personeel. Prachtige afwerking en materiaal

Fam. Seegers

We zijn uitstekend geholpen en blij met de geleverde keuken.

Aardig, duidelijk, goede adviezen en afspraken worden nagekomen.

Witvoet

Super

Goede communicatie, duidelijke afspraken

Kroeze

We hebben een nieuwe keuken gekocht waarbij de frontjes door een fabrieksfout niet goed waren. Er zaten niet verwijderbare vlekken op. Onze klacht werd meteen serieus opgepakt en de fabriek heeft de... We hebben een nieuwe keuken gekocht waarbij de frontjes door een fabrieksfout niet goed waren. Er zaten niet verwijderbare vlekken op. Onze klacht werd meteen serieus opgepakt en de fabriek heeft de klacht gegrond verklaard en na enige tijd zijn alle frontjes en plinten vervangen. Ondanks dat dit enkele maanden heeft geduurd, zijn we tevreden met hoe de klacht is opgepakt en met de uiteindelijke oplossing van de klacht.

Deskundigheid, gevoel dat de klant ertoe doet, service

Warners

Positief, vriendelijk, klant gericht. Goede ideeën.

Mee denken met de klant.

Jipsingkoi

Keuken gekocht vriendelijk geholpen echter ipv een groot 5 pits inductie een kleine 4 pits. 2 ingebouwde vriezers gevraagd deze zijn echter gekoppeld zodat je ze niet apart uit kan zetten en ook... Keuken gekocht vriendelijk geholpen echter ipv een groot 5 pits inductie een kleine 4 pits. 2 ingebouwde vriezers gevraagd deze zijn echter gekoppeld zodat je ze niet apart uit kan zetten en ook zijn ze mega klein.Al met al laat je heel goed voorlichten en kijk ernaar wat je krijgt Ook net als chantal bijna € 1400,00 aftikken voor het plaatsen van de keuken(8 uur werk) associaal.

Vriendelijk,

Ina Piek

Werd heel fijn ontvangen en goed begeleid met het uitzoeken van een keuken naar mijn wensen.

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en daar vorm aangegeven
Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en daar vorm aangegeven
Als je iets uit zoekt wat niet werkbaar is vertellen ze het, geven uitleg en zoeken daarna een passende oplossing die bij jou past.
Vanaf binnen komst tot overeenkomst was het contact duidelijk en efficiënt.
Geen verkoop praatjes om meer of iets anders willen verkopen, de koper is de klant en die bepaald 😃👍
Hele goede service en afhandeling ook na het plaatsen zijn ze er als er nog iets aangepast moet worden.

Een top bedrijf.

Chantal

Nette zaak , maar plaatsings kosten van ruim €135 per uur . Niet normaal !!!

Strating Schoo

Superrrr bedrijf.
Ook de plaatsing vd keuken TOP

Denkt met je mee,en komt met oplossingen