A.J. Al Sous

Perfect, snel en profession..

Ze geven ruime tijd voor het ontwerpen en besteden hun aandacht aan de details.. ze doen zorgvuldig en geduldig..

Niets

Alex en Ineke de haan

We hebben met Harm Stikker een prachtige keuken samengesteld.Als we iets wilden veranderen was dat geen enkel probleem.Heel prettig samengewerkt.Het plaatsen van de keuken werd door Ron nauwkeurig... We hebben met Harm Stikker een prachtige keuken samengesteld.Als we iets wilden veranderen was dat geen enkel probleem.Heel prettig samengewerkt.Het plaatsen van de keuken werd door Ron nauwkeurig gedaan. Een vriendelijke en kundige vakman. Het composietblad zit er prachtig in.Reddy keukens bevelen we aan aan onze vrienden.

Vriendelijke omgang.

Voor het plaatsen van de apparatuur de gegevens doorgeven voor de garantie.

Elise Schrama

Via familie terrecht gekomen bij reddy keukens Katwijk. Hele fijne ervaring! Uitstekend geholpen met het uitzoeken van de keuken. Goede tips gekregen waarom iets wel doen, maar ook zeker waarom iets... Via familie terrecht gekomen bij reddy keukens Katwijk. Hele fijne ervaring! Uitstekend geholpen met het uitzoeken van de keuken. Goede tips gekregen waarom iets wel doen, maar ook zeker waarom iets niet te doen. Er word rekening gehouden met prijsklassen. Plaatsing van de keuken verliep heel goed. De monteur was erg precies in zijn werk. Vriendelijke man, heel erg tevreden. Alle 'foutjes' worden netjes weer opgelost.

Kunnen je erg goed op weg helpen met een bepaald budget. Ze geven je juiste adviezen en zijn eerlijk als het niet past in het budget. Ze weten waar ze over praten en kunnen je alles duidelijk... Kunnen je erg goed op weg helpen met een bepaald budget. Ze geven je juiste adviezen en zijn eerlijk als het niet past in het budget. Ze weten waar ze over praten en kunnen je alles duidelijk uitleggen.

Heb ik niet.

van Gasteren

Via vrienden terecht gekomen bij Reddy keukens Alkmaar. Na eerst wat rond gekeken te hebben, werden we benaderd door Remco . Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en ideeën en zo hebben we... Via vrienden terecht gekomen bij Reddy keukens Alkmaar. Na eerst wat rond gekeken te hebben, werden we benaderd door Remco . Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en ideeën en zo hebben we samen een mooie keuken gecreëerd. Max die de keuken heeft geïnstalleerd, is een vakman en nette werker !!!! Wij bevelen Reddy keukens Alkmaar dan ook zeker aan !!!!

Harro Handgraaf

Wij hebben er geen spijt van dat wij onze keuken bij Reddy keukens aangeschaft hebben.
Wat erg fijn was is dat (in ons geval) Bart vooraf bij ons thuis kwam om vrijblijvend de keuken op te meten, en hier een 3D tekening van gemaakt heeft.
Zo kregen wij een goed overzicht hoe het zou gaan worden.
We zijn gehoord in onze wensen, en zonder dat iets opgedrongen is.
Ook als we tussendoor vragen hadden konden we altijd bellen of langskomen.
De keuken is inmiddels op een vakkundige manier geplaatst, en wij maken hier nu gretig gebruik van.

Luisterend oor, vakkundig advies en goede prijs kwaliteit verhouding

Koolhaas

Goed geluisterd naar onze wensen

Neemt de tijd voor je

Gewoon zo door gaan

Vergers

Goed bedrijf, denken goed mee met de klant en dragen goede ideeën/oplossingen aan. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel die netjes en secuur werken. In tegenstelling tot andere keukenbedrijven... Goed bedrijf, denken goed mee met de klant en dragen goede ideeën/oplossingen aan. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel die netjes en secuur werken. In tegenstelling tot andere keukenbedrijven ben je als klant welkom en word je ook gehoord. Niets negatiefs over te melden....wil je een goede keuken van een goed bedrijf moet je hier zijn.

Klantvriendelijkheid , kwaliteit

Thomas

Goede hulp bij het maken en tekenen van keuken. Meegedacht over praktische zaken en hoe dat er dan uit ziet. Genoeg tijd om na te denken, toen wij paar keer van opzet wisselden was dat geen... Goede hulp bij het maken en tekenen van keuken. Meegedacht over praktische zaken en hoe dat er dan uit ziet. Genoeg tijd om na te denken, toen wij paar keer van opzet wisselden was dat geen probleem. Ook na aankoop liep alles soepel, en keuken is zeer vakkundig gemonteerd (en al het afval is meegenomen). Topervaring dus.

Tijd voor je
Denkt mee
Goede kwaliteit, niet te duur
Sympathiek en geen 'verkoop'
Goede vakkundige montage

Freek Brouwer

Meedenkend en wijst je op de mogelijkheden en onmogelijkheden van je wensen. Geeft goed aan wat niet handig is in je wensen. Betrouwbaar in gemaakte afspraken.

Advies, heldere afspraken over levertermijnen en nakomen prijsafspraken.

Geen.

Van Vliet

Tijdens verkoopproces uitstekend, installateur uitstekend, corrigeren fouten traag, communicatie tijdens fouten slecht. Uiteindelijk met 3 maanden vertraging staat er iets moois.

Vakkennis

Communicatie