Recura

J. Lanting / abflexkracht

Deskundige behandeling, veel kennis over regelingen, meedenkend bij het achterhalen van gegevens. Wel vanuit ons veel tijd moeten steken in het ophalen van gegevens, wat op voorhand niet zo uitgelegd was. Helaas bleek de uitkomst van het onderzoek niet te kloppen, naar mijn idee had er beter getoetst kunnen worden of iemand daadwerkelijk de hele contracttijd had gewerkt (aangezien het over flexwerkers gaat) en of zij inderdaad 40 uur gemiddeld gewerkt hadden. Door ons daar beter in mee te nemen, hadden we betere informatie aan kunnen leveren.

Van welke dienstverlening heeft u gebruik gemaakt?

Hoe is de kwaliteit van deze dienstverlening?

Wat vindt u van onze rapportages?

Niet van toepassing

Bent u goed op de hoogte gehouden over de doorlooptijd?

Bent u tevreden over deze doorlooptijd?

Matig

Vindt u dat onze medewerkers helder communiceren?

Wat vindt u van de kennis en vaardigheden van onze medewerkers?

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Heeft u nog verbeterpunten?

Duidelijker zijn over investering tijd aan kant klant.
Niet alleen gegevens opvragen, maar ook aangeven waarvoor het dient, zodat er betere informatie aangeleverd kan worden.
Brief die aan flexwerkers/medewerkers is verstuurd om informatie op te vragen voor bijv doelgroepverklaring was bij ons niet bekend en werd op 'naam' van abflexkracht verstuurd. Hierdoor kreeg de afdeling Administratie vragen binnen van flexwerkers, terwijl zij niks van deze brief afwisten. Het is dus goed om de brief eerst voor te leggen bij de klant, zodat bekend is wat er rondgestuurd gaat worden. Daarnaast zou ik deze niet uit naam van abflexkracht hebben gestuurd, maar namens abflexkracht met jullie eigen naam, zodat de vragen bij de juiste partij terecht komen.

Mogen wij uw review op de website plaatsen?

Score voor Recura: 3.5/5
Geslacht: vrouw