niek de jong

De radiatoren zijn prima, levering liet zéér veel te wensen over!
Pas bij 4e afspraak werd er geleverd!

Goed product, redelijk scherpe prijs.

Kies een andere transporteur! Degene die uiteindelijk de levering verzorgde was een prima vent, maar pas bij de 4e afspraak leveren is belachelijk!
De zwakste schakel bepaalt de sterkte van het bedrijf...... Die zwakke schakel is duidelijk!

Reactie Radiatoraanbiedingen.nl:

Geachte heer de Jong,
U heeft volkomen gelijk! In uw geval lijk er zelf sprake van de wet van Murphy. Er zou op 29 april uitgeleverd moeten worden, echter is transport door onbekende reden uitgesteld. Vervolgens zou de transporteur de bestelling op de eerst volgende werkdag ( 2 mei ) bezorgen. Later bleek dat de gehele order niet mee was genomen. Pas op 5 mei is de order uiteindelijk geleverd. Dat is natuurlijk niet zoals als het hoort. Het spijt ons dat in uw geval alles wat met vervoer / bezorging mis kon gaan ook mis is gegaan. Ons oprechte en welgemeende excuus hiervoor. Wij hopen dat u uiteindelijk in elk geval tevreden bent met de door u bestelde producten, en nemen uw advies ter harte. Wij hebben in elk geval betere afspraken gemaakt met de vervoerder, en beterschap is beloofd.
Bedankt voor uw bestelling en uw vertrouwen in ons bedrijf.
Vriendelijke groet,
Team Radiatoraanbiedingen.nl

Score voor Radiatoraanbiedingen.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
6 radiatoren.