Kwaliteit

Niet tevreden, op 17 december besteld. Ten eerste duurde het langer dan normaal (15 werkdagen). Ten tweede gingen ze op 15 januari leveren, kreeg ik in een mail dat ze tussen 8 en 12 u gingen komen. Dus ben ik heel de dag thuis geweest en niemand gezien. Ik werd s middags opgebeld dat er niemand thuis was (wat dus helemaal niet kan, zullen waarschijnlijk verkeerd gezeten hebben) Zouden dan vandaag leveren,dus blijf ik opnieuw thuis voor ontvangst. Weer niemand gezien. Vind het heel erg, hebben betaald voor een product waar we zo lang moeten op wachten en er wordt dan nog eens met de voeten gespeeld. Ik ging voor de andere ramen ook nog gordijnen bij jullie bestellen maar ga dit dus niet meer doen. Slechte service. Hopelijk krijgen we ons product nog, zoniet eis ik mijn geld terug.

Opvallende sterke punten:

Prijs is oké

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste,
Bedankt voor uw beoordeling.
Graag geef ik wat toelichting over de ontstane situatie. U heeft de bestelling in een erg ongunstige tijd geplaatst qua levering. Rondom de feestdagen is de productie twee weken gesloten zoals vermeld op de website en lopen de levertijden uit, hierdoor is er een vertraging geweest.
Uw bestelling zou daarnaast geleverd worden, alleen is er een fout gemaakt bij het laden bij onze transportpartner en is de levering een dag verzet.
Onze oprechte excuses, wij hopen dat verder wel alles naar wens is.
Veel plezier toegewenst van uw aankoop.
Team Raamdecoratie.com

Score voor Raamdecoratie.com: 0.5/5