Kwaliteit

Lisette Vis

De site is overzichtelijk en duidelijk. Uiteindelijk een keuze kunnen maken en besteld. Tijdens de bestelling (de tijd tussen het bestellen en de ontvangst) stond dat het max 10 werkdagen zou duren. Ik heb hem 28 okt besteld en heb de plisse gordijnen 15 nov pas ontvangen. Dat vind ik wel erg jammer. Ik heb telefonisch contact gehad en werd daar goed geholpen. Toen ik de plisse gordijnen binnen kreeg zag het er netjes uit. Goed verpakt. De beschrijving hoe je het moer bevestigen is erg omslachtig terwijl het eigenlijk heel makkelijk is. Ook vond ik het jammer dat er vanwege een lange lengte plissegordijn er 3 stroken aan elkaar zijn gemaakt ipv 1 hele. Dit stond niet in de beschrijving. Ondanks dat ben ik zeer tevreden en het hangt erg mooi.

Opvallende sterke punten:

Zie hier boven;)

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste,
Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling.
Gezien de breedte van uw pakket is er gekozen voor een gespecialiseerde transportpartner.
Doordat zij twee keer in de week in uw postcode gebied rijden liep de levertijd helaas iets uit, excuus.
Het betreft een plissegordijn met een enkele stof breder dan 200cm, bij deze breedte bestaat het product uit meerdere stofelementen zoals omschreven in de productomschrijving. Het gaat hier om een producteigenschap.
Wij wensen u veel plezier toe van uw aankoop.
Team Raamdecoratie.com

Score voor Raamdecoratie.com: 3/5