Hoe beoordeelt u de vakbekwaamheid van de medewerkers?

Lisette van de Giesen

Wij leerden Quist kennen via de WoonWijzerWinkel in Tiel.
Wij leerden Quist kennen via de WoonWijzerWinkel in Tiel.
Tijdens vrijblijvend bezoek aan onze woning werden wij goed voorgelicht over de isolatie mogelijkheden en ontvingen wij een offerte met tevens de uitleg van de mogelijkheid voor subsidie.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Eigenlijk niets, keurig personeel, goede uitleg van wat ze deden alsmede advies voor extra ventilatie. Alles werd zorgvuldig gedaan tot en met plaatsen van hekjes bij het kruipluik.
Na...
Na gereedkomen werd alles keurig opgeruimd achtergelaten.

privé

Afspraken adequaat gemaakt en uitgevoerd. Prettig uitvoerend personeel.

Geen op- of aanmerkingen

Bette

Geweldige ervaring. Goede service, zowel in de voorbereiding als in de aanleg van de isolatie

Nvt

Super

Geen verbeter punten

anoniem

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

betere voorlichting over de brandbaarheid van het zeil/folie

Vanessa

De communicatie was duidelijk. Medewerker heeft met apparatuur gekeken of de buiten muur extra isolatie nodig heeft. Daarvoor was deze afspraak en opdracht
Daar kwam uit dat het niet nodig is...
Daar kwam uit dat het niet nodig is en er voldoende isolatie in de muur zat.
De medewerker deed dit advies op een natuurlijke manier en probeerde niet op een verkoop manier mij iets aan te smeren.

Dit gaf mij vertrouwen om hem te vragen om te kijken naar vloer isolatie en hij heeft de kruipruimte bekeken. Hier kreeg ik advies wat de mogelijkheden zijn.

Wat ik erg prettig vond aan de samenwerking is dat de medewerker míj́n vraag beantwoorde zonder gelijk het hele huis te willen inspecteren en met oplossingen voor andere kamers, muren of vloeren. Echt maatwerk.

In deze vind ik dat bedrijf Quist goed naar de klant luistert en niet ongevraagd allerlei oplossingen op een sales manier aandraagt.

Via de mail heb ik hierna snel een offerte mogen ontvangen.

Blijf zo werken

Frank Steenvoorden

Zeer kundige en nette mensen! Zowel met de kennismaking als uitvoering.

Niets

Wim van de Polder

Betrouwbare Professionals die heel goed adviseren en isoleren

Ga zo door!

Jac. J. Baart