Quint

Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

RVO

Heb deelgenomen aan Agile Scrum foundation. Een training van een dag. Was prima.
Paar opmerkingen om uw voordeel mee te doen:
- Beamer deed het niet, daarom met whiteboard en zakelijk tekenen door trainer Anouk. Was uitstekend, waarschijnlijk beter dan de 'death by Powerpoint'-variant. Een nadeel vond ik dat ik het overzicht miste: waar zijn we in de stof? Hebben we alles gehad? Hoe verhouden de delen van de stof zich tot elkaar?
- Dit trainersduo deed het prima. Vulde elkaar mooi aan, in woord en in daad. Het uitgesproken voornemen van de meer ervaren trainer om vooral de ander aan het woord te laten bleek door diens enthousiasme wat moeilijk uitvoerbaar maar dat was geen punt. Waarschijnlijk was dit duo ontstaan als inwerkactie maar ik zou adviseren ze vaker samen in te zetten.
- De instructie was om een laptop mee te brengen. Deze hebben we gelukkig niet gebruikt maar ik moest wel allerlei moeite doen om er een te lenen, had ik ook achterwege kunnen laten dus misschien niet meer zo instrueren?
- De introductie kreeg een leuke draai, minder ongemakkelijk. Ik vind het zelf altijd wel fijn om even te weten wie wie is en waarvan en waarom hier. Dat werd zo minder duidelijk waardoor het groepsgevoel misschien iets minder was. Maar goed, training van een dag, he.
- Examentraining en leren Agiledenken lopen nogal door elkaar. Dat is eigenlijk jammer.
- Locatie is fantastisch maar met OV slecht te bereiken. Een rondleidinkje tijdens de lunch had ik wel gewild!
- Ik heb me nog niet in de sheets verdiept, de eerste indruk was veel en wat moeilijk te doorgronden. Misschien iets beter ontsluiten?

Score voor Quint: 4/5
Zou u deze training aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw