Deskundigheid
Aansluiting op praktijk
Locatie/materialen
Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt

Helaas geen goed gevoel aan de cursus overgehouden.

• Administratie voor, tijdens en na was prima.
• Locatie en bereikbaarheid op zich goed. Parkeerplek ruim beschikbaar. OV voor mij niet relevant.
• Leslokalen voldoen. Alles is netjes en nieuw, maar toch wat kanttekeningen.
o Bij aanvang zaten we achterin een ruimte met weinig daglicht en ventilatie. Raam of deur openen levert veel lawaai door de A9.
o De (betere) lesruimte daarnaast bleek helemaal niet in gebruik, dus daar zijn we heen verhuisd. De opstelling is wat onhandig, maar voldoet.
• Verzorging in orde, maar zowel de eerste als tweede dag waren er eigenlijk te weinig broodjes.
• De les was totaal niet inspirerend.
o Praktijkvoorbeelden minimaal en onvoldoende verduidelijkend.
o Praktisch geen gebruik gemaakt van kennis en ervaring van cursisten.
• Voor mij een onduidelijk programma en onduidelijk wat Practitioner nu meer is dan Foundation.
• Doorlopen van proefexamen en bespreken van de correcte antwoorden leek voor de trainer ook slechts gissen naar de toelichting op het juiste antwoord ipv duidelijk aangeven wat de rationale is achter het correcte antwoord.
• Mijn voorzichtige conclusie is dat de trainer voldoende kennis heeft, maar niet beschikt over de didactische vaardigheden om de stof goed en inspirerend over te brengen. Ook de wijze van spreken is niet erg prettig. Een sympathieke persoon met de beste bedoelingen, maar veel andere trainers hebben mij prettiger en effectiever kunnen opleiden in uiteenlopende onderwerpen.

Over het algemeen concludeer ik dat de twee dagen cursus geen meerwaarde heeft gehad voor mij.

Score voor Quint Group: 1.5/5
Zou u deze training aanbevelen? Nee
Geslacht: man