Quickjewels.nl

Quickjewels.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Quickjewels.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1389
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Quickjewels.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 1389 ervaringen.
Zeer slecht (2/10)
Voldoende (6/10)
Uitstekend (10/10)

Beoordeling

Quickjewels.nl 1 beoordeling
Voldoende (6/10)

Er stond bezorging binnen 3 of 5 dagen, dit is helaas niet gelukt. Nadat ik had gebeld is daar goed op gereageerd.die zelfde dag heeft u medewerker er voor bezorgt dat het de zelfde dag nog naar de bezorger zou gaan.Jammer dat de bezorging erg slecht met de goederen omgaat.De reden waarom ik dan ook niet meer via u bedrijf bestel komt door DHL.

De bezorging met DHL was super slecht. Hiervoor zou ik een ander bedrijf kiezen,want ik laat niets meer bestellen via DHL.

Score voor Quickjewels.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:59
Gouden klavertje vier

Er stond bezorging binnen 3 of 5 dagen, dit is helaas niet gelukt. nadat ik had gebeld is daar goed op gereageerd.die zelfde dag heeft u medewerker er voor bezorgt dat het de zelfde dag nog naar de bezorger zou gaan.jammer dat de bezorging erg slecht met de goederen omgaat.de reden waarom ik dan ook niet meer via u bedrijf bestel komt door dhl.

Bedrijfsinformatie

De mooiste collecties horloges en sieraden, voordelig bij QuickJewels. Bekijk nu de nieuwste collecties en koop voordelig. Gratis verzending!
Adres
Klifweg 5