Quickjewels.nl

Quickjewels.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Quickjewels.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1393
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Quickjewels.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 1393 ervaringen.

Beoordeling

Quickjewels.nl 1 beoordeling

Score voor Quickjewels.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:23
armband

Mijn ervaring was heel klantvriendelijk en netjes, had een armbandje besteld maar die was er niet meer dus hebben ze me gelijk een e-mail gestuurd maar ik had die e-mail niet in me map gekregen maar bij de map van e-mails die je niet wil ontvangen, daar ging die dus automatisch heen, toen hebben ze me gebeld maar nam niet op omdat ik werkte rond die tijden, vervolgens netjes een whatsapp gekregen van hun met hele uitleg en of ik een andere armband wilde die er precies op lijkte ja wilde ik, ze hebben echt alles super netjes gedaan ben heel tevreden en zou hier zeker vaker bestellen .

Bedrijfsinformatie

De mooiste collecties horloges en sieraden, voordelig bij QuickJewels. Bekijk nu de nieuwste collecties en koop voordelig. Gratis verzending!
Adres
Klifweg 5