Lily Hoek

Ik had een hanger èn een halsketting besteld. Dit werd door 2 verschillende maar wel samenwerkende bedrijven geleverd.
Echter hierdoor werden het 2 pakketjes. Aangezien ik mijn dochter hiermee wilde verrassen kon ik het hierdoor niet in cadeauverpakking laten bezorgen en moest het eerst naar mezelf worden gestuurd. Hierdoor kon ik het cadeau pas 14 dagen na levering persoonlijk overhandigen, dit vond ik wel jammer.

Mooi product, conform verwachting n.a.v. website

Reactie Quickjewels.nl:

Mevrouw heeft een product van Quickjewels gekocht via de Bol.com site. Daarnaast heeft ze ook een ander product gekocht, ook via Bol.com maar van een andere aanbieder. Natuurlijk hebben wij geen invloed op hoe snel de andere partij levert want elke aanbieder levert vanuit zijn eigen winkel of webshop. Ons pakket is de volgende dag bij mevrouw aangeboden, precies zoals is beloofd en wat ook door ons wordt aangegeven op Bol.com. De andere partij kennelijk niet. We hebben mevrouw gebeld en haar uitgelegd hoe het werkt als ze koopt op Bol.com Dit is blijkbaar verwarrend en mevrouw leek het niet te begrijpen waardoor de klant blijft bij haar standpunt.

Score voor Quickjewels.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 63
aesculaap hanger met venetiaanse halsketting