Quickjewels.nl

Quickjewels.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Quickjewels.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1355
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Quickjewels.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 1355 ervaringen.
Uitstekend (10/10)

Beoordeling

Quickjewels.nl 1 beoordeling
Lily Hoek
Lily Hoek

Ik had een hanger èn een halsketting besteld. Dit werd door 2 verschillende maar wel samenwerkende bedrijven geleverd.
Echter hierdoor werden het 2 pakketjes. Aangezien ik mijn dochter hiermee wilde verrassen kon ik het hierdoor niet in cadeauverpakking laten bezorgen en moest het eerst naar mezelf worden gestuurd. Hierdoor kon ik het cadeau pas 14 dagen na levering persoonlijk overhandigen, dit vond ik wel jammer.

Mooi product, conform verwachting n.a.v. website

Score voor Quickjewels.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:63
aesculaap hanger met venetiaanse halsketting

Ik had een hanger èn een halsketting besteld. dit werd door 2 verschillende maar wel samenwerkende bedrijven geleverd..
echter hierdoor werden het 2 pakketjes. aangezien ik mijn dochter hiermee wilde verrassen kon ik het hierdoor niet in cadeauverpakking laten bezorgen en moest het eerst naar mezelf worden gestuurd. hierdoor kon ik het cadeau pas 14 dagen na levering persoonlijk overhandigen, dit vond ik wel jammer.

Bedrijfsinformatie

De mooiste collecties horloges en sieraden, voordelig bij QuickJewels. Bekijk nu de nieuwste collecties en koop voordelig. Gratis verzending!
Adres
Klifweg 5