W. Ruesink

Goed bedrijf en als je vragen hebt krijg je ook goeie informatie, maar de website kan beter, en de levering kon beter
van voor 17.00 uur besteld en morgen in de bus. dat is niet waar!! het artikel was op voorraad maar heb 4 dagen moeten
wachten voor ik het had. heb binnen 4 dagen nog gevraagd waar de bestelling bleef. de track & trace code was de zelfde
bestel dag al bekend. maar ja niet op het post afgeleverd, blijven liggen bij het bedrijf. de maten van de accu's dat die niet bij staan op de website is niet duidelijk zodat je bij navraag nog de verkeerde krijgt. en dan weer moet retoureren en dan weer met overleg weer anderhalve week moet wachten, voor je de bestelling krijgt dit is irietant maar aan het einde ben je dan blij dat je het hebt en materiaal is goed tot nu toe!! wouter doe hier wat aan je geeft goeie informatie kan ook wel eens mis gaan oke. en pas de website aan zoals met de accu's maten geef een hoop ergernis en lever op tijd!!!!! geef een hoop ergernis voor de klant en voor je zelf. kom zeker terug voor als ik weer wat nodig hebt, je wordt eerlijk behandelt maar is jammer dat dit zolang moet duren!!!!!!

ja op tijd leveren en niet beloven vandaag besteld en morgen in de bus mits op voorraad dan.
want artikelen die ik heb besteld was op voorraad, maar niet op tijd geleverd.
zo maak je problemen met je klanten

Score voor Quadcopter-shop.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: