C. de Wit

Er werd een ander product van lagere kwaliteit geleverd dan ik had besteld en een deel van de bestelling bleek niet leverbaar. Daarnaast duurde de levering - bijna een week - langer dan je tegenwoordig mag verwachten bij een product op voorraad (ik verwacht van een Nederlandse webshop dat het product de eerstvolgende werkdag bij de pakketdienst wordt aangeboden). Bij communicatie over de verkeerde levering kreeg ik onduidelijke en onbetrouwbare informatie.
Het bleek dat fabrikant WLtoys de benaming van de verschillende uitvoeringen van de Q303 heeft gewijzigd sinds de eerste introductie. Die wijziging is bij Quadcopter-shop niet doorgevoerd, waardoor op de geleverde doos weliswaar de productcode van de bestelde uitvoering prijkt, maar de inhoud heel anders is dan op de website wordt beschreven.
Uiteindelijk heb ik het geheel teruggestuurd en heb ik mijn geld teruggekregen. Quadcopter-shop heeft daarbij ook netjes mijn verzendkosten vergoed. Ik kreeg echter geen bevestiging van ontvangst en voordat het geld werd teruggestort moest ik er ook weer een keer achteraan mailen. Misschien ben ik ongeduldig (of verwend door de snelle service van Bol.com, Coolblue, enz.), maar het ging voor mij allemaal wat te laconiek.

Zorg ervoor dat de website accurate gegevens over de producten toont en dat van alle onderdelen in het winkelmandje de exacte levertijd wordt getoond (dus vóórdat de bestelling definitief gemaakt wordt).
Communiceer open en eerlijk. Fouten maken doet iedereen, beter toegeven en corrigeren (+compenseren?) dan eromheen draaien. Zorg ook dat je alle afspraken bevestigt via de e-mail.

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hallo dhr de wit, klopt in deze zijn we veel te laconiek geweest! Excuus hiervoor (nogmaals aangezien dit ook al via de mail uitgebreider is uitgelegd), normaliter is dat niet de standaard van behandeling van klanten.

Score voor Quadcopter-shop.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: