Service
Levering
Info over verloop bestelling

Ik heb een maattabel gemist.

goeie merken en mooi nachtgoed

tip 1. Maattabellen opnemen; tip 2. direct bij shoppen mogelijkheid bieden om bestelling af te halen op post.nl locatie of andere.
ik heb ervaren dat mij na de bestelling de mogelijkheid werd gegeven om aan te geven dat ik mijn bestelling kon afhalen bij een afhaalpunt; ik kreeg direct een bevestiging van de wijziging en vervolgens kreeg ik het bericht dat mijn bestelling als brievenbuspost zou worden bezorgd op mijn huisadres wat ik heel erg vervelend vind en niet klantvriendelijk. bovendien heb ik heel slechte ervaringen met pakketjes met brievenbuspost. Via de klantenservice heb ik mijn beklag gedaan en gezegd dat ik geen bestelling had gedaan als ik had geweten dat er brievenbuspost van zou worden gemaakt. vervolgens is mijn bestelling alsnog bezorgd op het door mij aangegeven afhaalpunt. dus gelukkig goed afgelopen maar ik weet niet of ik nog eens bij deze webshop een bestelling doe.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Bij ieder product staat onderin de pagina een tabblad waarin de toelichting op maten en de maattabel van diverse merken is opgenomen. Wellicht heeft u deze gemist.
Nadat u een bestelling hebt geplaatst krijgt u direct een bericht om het bezorgmoment of locatie te kunnen wijzigen zolang de bestelling nog niet is ingepakt en verzonden.
Zoals wij kunnen zien is hier gebruik van gemaakt en is de bestelling op een servicepunt van DHL is afgeleverd.
Indien een pakketje klein genoeg is om door de brievenbus te bezorgen, wordt deze wijze van bezorgen standaard door ons aangehouden. Veel klanten vinden het plezierig dat zij er dan niet voor hoeven thuis te blijven. Vandaar dat wij deze bezorgwijze hanteren.

Score voor Pyjama-webshop.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee