Service
Levering
Info over verloop bestelling

Dion

Ik ben niet tevreden over het retourneren. Ik vind in mijn geval het niet servicegericht dat ik retourkosten moet betalen. Heb dit eerder uitgelegd. Merk dat ik daarom niet meer kies om bij jullie wat te bestellen. Jammer..

De telefonische medewerker was erg klantvriendelijk, beleefd en meelevend.

De retourkosten toch ook voor jullie rekening laten zijn. Of verzendkosten bijv. 1,95.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Beste Dion,
Bij het retourneren van artikelen zonder te ruilen zijn de verzendkosten, zoals vermeld op meerdere plekken in onze webshop, inderdaad voor uw eigen rekening.
Wij hebben moeten kiezen tussen gratis toezenden of gratis retourneren van artikelen die door klanten worden besteld. Uiteindelijk hebben wij besloten om wel gratis te verzenden, maar niet gratis te laten retourneren. Het zowel gratis verzenden en retourneren kan gezien de kosten niet uit.
Daarnaast moeten de teruggestuurde artikelen ook weer gecontroleerd, gestreken en opnieuw verpakt worden.
Voor het terugsturen bieden wij een voordelig retourlabel van DHL via onze webshop aan.
De kosten van € 3,95 voor het verzendlabel, brengen wij in mindering op het terug te betalen aankoopbedrag.
Wel bieden wij een gratis ruilservice aan voor klanten die een bestelling willen ruilen voor een andere maat of ander artikel.

Score voor Pyjama-webshop.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee