Lotte Doeven

Ge-wel-dig!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb inmiddels 23 jaar paarden en door die jarenheen verandert altijd je visie.. Je kennis groeit en je hebt voortschrijdend inzicht.
Mijn paarden stonden ooit op stal, ooit op ijzers, ooit op kuilgras.. Dat is in een ver verleden inmiddels. Met verdieping in hoeven, natuurlijk paarden houden en voeding komt andere kennis op je pad, daar waar mijn paarden natuurlijk al enorm van opknapten! Tot je nog meer in de stof duikt en verdiept, en nog meer inzichten opdoet.. Ik heb een wandelende encyclopedie van een paard die mij hiertoe aanzet. Zo zijn we van kapotte ligamenten, naar headshaking syndroom, lyme en einschuss gegaan.. Een zwaar ongeluk erbij op. En ik ben blij, blij dat ik kan zeggen: ik heb weer andere inzichten op gedaan. En mijn paard verbeterd WEER. Zo gaaf! En Jantine en haar bedrijf hebben hier dus ook aan bijgedragen. Van synthethische balancers en voeren naar (Kellon)theorie naar natuurlijk, organisch gebonden en een zo laag mogelijke belasting voor het lichaam.. Lymfetechnisch en hoe ze zich presenteert is geweldig. Ze glanst, is energiek, heeft schone ogen, geen spierverlies en oogt in balans. Ik was sceptisch, hield graag de regie in handen wat betreft verhoudingen en toevoegingen, zodat ik precies wist hoe of wat er in ging.. maar ik ben inmiddels om.. Wij eten ook iedere dag anders eten naar seizoen, en nemen niet iedere dag een perfect afgemeten portie vitaminen.. Ik maak naar volle tevredenheid gebruik van de Pure Horse box, ik bestel hierbij soms nog wat losse producten al naar gelang wat de een of de ander specifiek nodig heeft. En ik kan altijd met Jantine even sparren over voeding. Nuchtere kijk, kennis en ik kan me erg vinden in Jantine haar visie. Voor mij is mijn paard het bewijs dat goed voeren vanuit de natuur gebeurd en met middelen die het lichaam gewoon goed kan benutten, die een mooie rol vervullen in de keten van vertering en opname, en de algehele gezondheid geweldig beinvloeden.. Gewoon zoals de natuur het bedoelt heeft.. Ik voel me er ook goed bij, het is nog een stapje dichterbij 'zoals de natuur het bedoelt heeft', biologisch verantwoord, meebewegen met wat het lichaam per seizoen nodig heeft, het is veel minder belastend voor het lichaam en dus minder problemen met het afvoeren van afvalstoffen bij mijn paarden, en mijn paarden voelen zich fantastisch.

Reactie Pure Horse:

Wat een prachtige review. Ontzettend bedankt en wat fijn om te lezen.Echt een cadeau!

Score voor Pure Horse: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw