John Erens

Beste Thomas,

Het is beslist niet gemakkelijk mij ook maar ergens mee te verrassen.

En vooral niet zo geslaagd als op mijn verjaardag diner in Maart.

Hoe jullie, mijn kinderen, maar vooral mijn vrouw en jij, er in geslaagd zijn om dit zo “in het geniep” te organiseren en te regelen is mij nog steeds een raadsel.

Geheel voorbereid op een door mij zelf klaargemaakte Indische rijsttafel werd totaal onverwacht, althans voor mij onverwacht, het een heel andere avond.

Daar stond Thomas in zijn strakke witte jasje, die mij kwam vertellen dat hij vanavond voor mij en mijn gezin gaat koken.

In het geheim georganiseerd door mijn lieve vrouw Nicole en op slinkse wijze in scene gezet door mijn kinderen en schoonzoon.

De tafel geheel in stijl gedekt, de keuken omgetoverd tot “cuisine du chef”. Ik was behoorlijk van mijn stuk gebracht door de gehele entourage.

Acht gangen culinair genot en verrassing met de erbij passende wijnen passeren de revue.

Geweldig goed gedaan Thomas, alles even lekker en op elkaar afgestemd.

Ik heb enorm genoten van het diner, maar bovenal ook van de heel gezellige en ontspannen manier waarop de avond verliep.

Een heel groot compliment voor je kookkunst en de wijze waarop je de avond geleid hebt.

Ik ben jou enorm dankbaar voor dit bijzondere diner. We hebben het er nog regelmatig over.

Ik kan en zal je bij een ieder die dit op waarde kan schatten warm aanbevelen.

Het werd inderdaad een geheel andere avond dan gepland, maar wel een met een gouden randje.

Ik werd voor de vijfde keer 57, maar van al die keren was dit wel een heel bijzondere.

Nogmaals mijn dank daarvoor.

Succes met je zaken en we zien elkaar beslist nog een keer bij een volgend diner.

Met culinaire groeten,

John Erens

Score voor Pure Gastronomie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja