Lianne Willemsen

Ik had handschoenen besteld en kreeg pas na 2 dagen te horen dat deze maat er niet meer was.
Ik had al betaald, het geld is dezelfde dag nog teruggestort, dat was wel heel goed.
Alleen niks van een kortingsbon of wat dan ook. Alleen excuses via de mail. Ik was erg teleurgesteld dat de handschoenen er niet meer waren,
En toen had ik vanhetzelfde merk in dezelfde maat handschoenen besteld,maar die waren te klein. Wat ik zo raar vond ,want ik had deze maat al gepast en die zaten goed...

Reactie RUM Amsterdam:

Wat jammer om zo’n slechte beoordeling te ontvangen. Het spijt ons dat we u hebben moeten teleurstellen want natuurlijk begrijpen wij ook dat het niet leuk is als onverhoopt een artikel niet meer beschikbaar is. Wat betreft de handschoenen die te strak zaten, wij hebben het nog even bij het merk zelf gecontroleerd maar de maat op het label was inderdaad correct. Bij het dragen van leren handschoenen lopen ze altijd iets uit, dit is waarschijnlijk de reden dat de handschoenen van uw vriendin groter aanvoelden dan wanneer ze nieuw en ongedragen zijn.

Score voor RUM Amsterdam: 2/5
Would you recommend RUM Amsterdam? Nee