Op zich hele goede levering en snel.
Ik vind de verzendkosten daarentegen veel. Ik heb een bestelling gedaan en helaas een iets te kleine tas besteld. Ik wou deze omruilen. Maar dan moest ik de tas retour zenden op eigen kosten en opnieuw verzendkosten etmalen over de nieuwe grotere versie vd tas. Dat betekent dat een tas van 30 euro 15 euro duurder wordt door verzendkosten. Nu heb ik alles moeten retourneren (zat nog een etui bij) omdat ik dit wil betalen op zo een bedrag.
Dus aangezien ik voor speelgoed niet gauw over de honderden euro's kom. Werkt dit voor mij niet. Helaas want ze hebben leuke spullen.

Waarom heb je je aankoop bij ons gedaan?

Mooie tassen

Reactie psikhouvanjou:

Dank je wel voor je review, wij rekenen 4.95 aan verzendkosten voor een rugzak dat is minder dan dat wij zelf betalen aan onze transporteur.

Wij zouden je heel graag gratis retourneren willen aanbieden maar dat ligt niet binnen ons mogelijkheden voor dit soort voorwaarden kun je beter uitwijken naar de grote aanbieders.

Wij bieden ons inziens veel:
* een groot aanbod van artikelen die echt op voorraad zijn
* hoge service
* snelle levering
* persoonlijke benadering en flexibiliteit
Maar niet de door jouw gewenste gratis retouneren.

En je gewenste gratis verzenden, is dat eigenlijk wel eerlijk?
Want het busje rijdt niet voor niks, de chauffeur niet, de mensen in depot die de pakketten verwerken en ook niet de mensen die je bestelling met veel liefde verpakken..

Heel eerlijk gezegd vinden wij het niet meer van deze tijd :-)

Misschien ook iets om over na te denken?

Score voor psikhouvanjou: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 32