Prostop.nl

Prostop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Prostop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1755
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Prostop.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 1755 ervaringen.
Goed (8/10)
Afspraak maken
Goed (8/10)
Vriendelijkheid
Deskundigheid therapeut
Werkzaamheid behandeling
Nog steeds gestopt
Zeer goed (9/10)
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Uitstekend (10/10)

Beoordeling

Prostop.nl 1 beoordeling
Loek
Loek

De behandeling van Prostop is de beste manier om van het roken af te komen (ik heb het vaak geprobeerd met andere methoden). De Prostop methode werkt goed, snel en werkt echt! Diverse vrienden en kennissen heb ik uw methode aanbevolen en ook bij hen heeft het goed gewerkt, ook zij zijn van het roken af!
Het is de beste investering die je voor jezelf, maar ook voor je omgeving kunt doen.

nvt

Score voor Prostop.nl: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa
Geslacht:man
Leeftijd:62
Soort therapie :laser

De behandeling van prostop is de beste manier om van het roken af te komen (ik heb het vaak geprobeerd met andere methoden). de prostop methode werkt goed, snel en werkt echt! diverse vrienden en kennissen heb ik uw methode aanbevolen en ook bij hen heeft het goed gewerkt, ook zij zijn van het roken af!.
het is de beste investering die je voor jezelf, maar ook voor je omgeving kunt doen.

Bedrijfsinformatie

Prostop is een landelijk opererende professionele organisatie die mensen helpt bij het stoppen met roken. Prostop is sinds 1996 actief en heeft op dit moment al meer dan 35 praktijken in heel Nederland.
Adres
Kerkenbos 1015 A