Luc Remijn

Inmiddels een half jaar geleden ben ik geopereerd aan prostaatkanker. De schrik zat er aardig in toen ik hoorde dat ik prostaatkanker had met Gleason waarde 9. In Nederland was geconstateerd dat de tumor nog ingekapseld was, maar bleek tijdens de operatie al buiten de porstaat te zijn gegroeid. POndanks de corona kon ik met al mijn vragen goed terecht bij Top Medical Care. De intake in het ziekenhuis in Gronau moest dan wel alleen gebeuren, maar werd er goed opgevangen. Enige kennis van Engelse en/of Duitse taal was wel handig. Chirurg dr Wagner (Nederlands sprekend) heeft mij ontzettend goed geholpen, door zijn jarenlange ervaringen is de operatie ontzettend goed gelukt. Prostaat, enkele lymfeklieren en zaadblaasjes zijn weggenomen. Ook het verplegend personeel was vakkundig, erg behulpzaam en aardig tijdens het verblijf van een week. Ik kan iedereen aanraden om sowieso een second opinion te vragen den het prostaat center. Een buikkatheter ipv een urinekatheder, een programma voor continentie en potentie te stimuleren heeft mij erg geholpen bij het herstel. Na ongeveer 4 maanden was ik 95% hersteld en nu na 6 maanden nagenoeg 100%. Via deze weg wil ik Top Medical Care en het Porstate Centre Europe hiervoor bedanken.

Vakkundigheid, veel ervaring, goede zorg en snelle behandeling.

Score voor Prostate Center Europe: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: