S. Jumelet

Een oprechte appreciatie

En dan plotseling komt ‘Gronau’ in beeld en op je weg.
‘Protsaatkanker’ wel van gehoord, maar dat was altijd bij de ander.
En nu treft deze aandoening je zelf.
Heel het bestaan komt in het teken te staan van deze aanval op je fysieke wel-zijn.
Van vele verschillende personen en richtingen in Nederland kwam de roep:
‘Gronau, daar werken dé specialisten! Zoek contact!’.
Die stemmen waren niet schreeuwerig of kritisch naar hier in Nederland, maar objectief.
Zo werden wij samen naar Gronau ‘geduwd’ met woorden gedrenkt in zorg en liefde.

Het eerste contact met ‘Gronau’ was met ‘Hengelo’ in de personen van Frau Manon en Valentina Met beider vriendelijkheid en professie hebben zij veel voor ons het eerste contact gelegd.
Een (bijna) altijd aanspreekbare vraagbaak en gids was Valentina

In maart 2021 was er de eerste ontmoeting met Herr Doktor Schütte (wel niet-Nederlands
sprekend, maar dat bleek geen enkele barriere te vormen). Bescheiden, vriendelijk, medisch-
zakelijk, meelevend, invoelend en begaan, dit zijn karakteristica die bij mij leven.
Terugziend op de periode maart – september 2021 is het door mij niet anders te formuleren.
In de maand december van 2021 is er opnieuw een ontmoeting/ gesprek met Doktor Schütte, met een zekere spanning zie ik er tegenop, maar ook met ‘vreugde’, want hij vertelt – zo verwachten wij - de diagnose, de eventuele verdere behandeling, de prognose(s).
Waarmee ben je als patient beter af dan met de waarheid.
Resumerend zeg ik met een resoluut uitgesproken woord:
‘ik ben goed af met een specialist als Herr Doktor Schütte …’.

Na de operatieve ingreep was ik acht dagen ‘gast’ in het ziekenhuis.
Met regelmaat besprong mij de gedachte: ‘het lijkt hier wel alsof ik thuis ben’.
Mijn vrouw werd daar ook zo hartelijk ontvangen.

Sámen zeggen wij: dank-u-wel!

Stef Jumelet (en Fransien)
Zaltbommel

Professioneel, accuraat en hartelijk ontvangst! Een aanrader voor relevante patiënten.

Score voor Prostate Center Europe: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: