Sander Ketels te Arcen

Sinds het overlijden van mijn vader heb ik jaarlijks de psa waarde laten controleren, hij is uiteindelijk overleden aan de uitzaaiingen van prostaat kanker :-( , al snel bleek dat deze licht stijgende was. Na een een randum punctie 12x bleek er niets aan de hand te zijn. Echter de psa bleef licht door stijgen. In december 2018 een geleide punctie laten uitvoeren in Nijmegen. Net voor de Kerst het slechte nieuws ontvangen. Prostaatkanker gleason-score 3+3! En dan, 50 jaar verder alles op de rit een geweldige vrouw en 2 tieners!! Ik had inmiddels al wat vooronderzoek gedaan en Prostaat Center Europe stond boven aan de lijst. Bestralen en Branchytherapie was voor mijn geen optie, ik wilde een 2e kans zeker gezien mijn leeftijd en we hadden vrij snel de knoop doorgehakt om een een afspraak te maken in Gronau, 21 februari konden we reeds op gesprek komen. Na een rit van 2 uur aangekomen in Gronau en werden ontvangen door Danielle voor een informatief gesprek waarbij we reeds uitvoering geinformeerd werden. Aansluitend een gesprek met Dr Witt. we waren snel overtuigd dat we hier aan het juiste adres waren, veel info maar uiteindelijk een positief gevoel er aan over gehouden. Dit was de kliniek waar we vertrouwen in hadden, operatie middels Da Vinci Robot, was een van mijn wensen, elke arts hard er al velen op hun naam staan en dan ook nog door de chef van de kliniek Dr Witt geholpen, ik zag de toekomst weer roze kleurig voor me. Afpsraak gemaakt voor de opname en wel op 8 april 2019. De dag van opname was Danielle aanwezig die ons verder begeleide met de intake etc etc. De operatie stond voor 9 april s'morgens om 0730 uur, de 1e die dag dus geen tijd om zenuwachtig te zijn. Operatie is dankzij Dr Witt, Dr Franco en Dr Wagner prima verlopen. Uitslag pathaloog was super geen uitzaaiingen :-) En nu herstellen "laufen und saufen" was de stelregel. De verpleging, poetshulp en iedereen staat elke minuut van de dag voor de dag van je klaar en hebben alle tijd op je vragen te beantwoorden. Het herstel verliep spoedig en ik mocht reeds 2 dagen eerder de kliniek verlaten. Ik kan enkel positief zijn over iedereen die werkzaam is in deze kliniek en zijn zorg uitdraagt voor de patient, je bent geen nummer, maar een persoon! Iedereen nogmaals hartelijk dank voor de goede zorg, ik kan deze kliniek voor iedereen die met deze vreselijke ziekte wordt geconfronteerd aan bevelen. Jullie zijn allemaal toppers! Thanks.

Score voor Prostate Center Europe: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: