W. van Eerde

Enschede, 28 maart 2019.

Graag wil ik het personeel van Prostate Center Europe hartelijk bedanken voor hun hulp en bemiddeling bij mijn operatie in het St. Anthonius-Hospital te Gronau waarbij een algehele prostaatverwijdering plaatsvond.
Bijzondere dank komt toe aan dr. A. Schutte en zijn behandelteam die deze operatie hebben verricht.
Reeds bij het vooronderzoek straalde dr. Schutte veel rust en vertrouwen uit en gaf een duidelijke weergave van feiten en omstandigheden als ook de prioriteiten waarbinnen alles zou plaatsvinden.
In de periode 14/01-2019 tot 21/01-2019 vond behandeling en verpleging plaats.
De professionaliteit van dr. Schutte en zijn team mag blijken uit het feit dat ik na de operatie totaal geen pijn heb ondervonden en vrijwel direct zeer mobiel kon zijn.
Bovendien bleek al vrij snel dat van incontinentie vrijwel geen sprake meer was. (Nu inmiddels bijna 3 mnd. later)
Ook de uitslag van het verwijderde materiaal gaf veel reden tot dankbaarheid: Geen foute cellen achtergebleven!
Natuurlijk wil ik ook graag al het verplegend personeel in mijn dank betrekken voor al hun spontaniteit en geweldige verzorging.
Voor allen CHAPEAU!

Hartelijke groet,

Willem van Eerde

Score voor Prostate Center Europe: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: