Ik wou een tv meubel kopen. Eerst gebeld met het hoofdkantoor of deze op voorraad was in apeldoorn. Bleken er nog 3 te zijn. Dus ik naar de vestiging in apeldoorn. Kreeg in te horen dat ze op waren.. deze zou pas over anderhalve maand leverbaar zijn. Dus ik vroeg of deze in Zutphen op voorraad was en of ik die dan ook gelijk mee kon nemen en ja dat was deze. Dus ik naar Zutphen toe en ze vertelde mij dat deze niet direct leverbaar was en dat ik die week erop het artikel kon komen ophalen. Ik begon inmiddels gefrustreerd te raken aangezien ik van het kastje naar de muur werd gestuurd. Maar goed ik het uitgelegd in Zutphen wat er gebeurt was en ze zou het intern bespreken maar verder kon ze er niet veel mee. Ter vergoeding een receptenboek houder gekregen maar ik vond de compensatie niet gelijk tegen over alle benzinekosten die ik extra had gemaakt en over hoe ik behandeld ben.

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat vervelend dat u niet helemaal goed bent ingelicht. Wij hebben heel veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en een deel leveren wij vanuit een extern magazijn. Voor leveringen uit ons externe magazijn hanteren wij een levertijd van 1 week, hiervan waren onze collega’s in Apeldoorn waarschijnlijk niet op de hoogte. Wij hebben u dit zo goed mogelijk uitgelegd en ter compensatie een tablet-/ receptenboekhouder aangeboden. Hierdoor hebben wij niet de indruk u op een verkeerde manier behandeld te hebben.
Ondanks de korte levertijd wensen wij u veel plezier van uw meubel.
Het team van Pronto wonen Zutphen

Score voor Pronto Wonen Zutphen: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee