Henrita

De ervaring was goed, alles werd mij duidelijk uitgelegd en er werd ook geluisterd naar mijn wensen.

Goede service

Beste Henrita,
Beste Henrita,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel leuk om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u alvast heel veel plezier hiermee!

Henk van Haaren

Heel goed geholpen

Beste Henk,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...
Beste Henk,

Joke. An Hattem

Een fijne ontvangst en goed geholpen

Veel keuze en klantvriendelijk personeel

Kan er geen bedenken

Beste Joke,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel! Verder wensen wij u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke...
Beste Joke,

Rob Leerentveld

Prima winkel, veel keuze en leuke accessoires.

Ruime keuze tegen leuke prijzen!

Nvt

Beste Rob,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!
Pronto...
Beste Rob,

W.KE

Prima geholpen !

Prima hulp gehad bij keuze en koop

gb

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe hoekbank en fauteuil!

Inge van de Heijden

Prima verkoper jesper

Mooie spullen, fijn geholpen

Beste Inge,
Beste Inge,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Jesper! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Wim Betz

Prettig

Vriendelijk personeel

Beste Wim,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Lieke

Vriendelijk, meedenken, inspelen op behoeften klant

Kwaliteit producten, klantenservice (zeer vriendelijk en behulpzaam)

Beste Lieke,
Beste Lieke,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Brioni bank en hopen u nog vaker te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Boshoven

We zijn erg goed geholpen door Stefan
Vriendelijk en geduldig .

Beste klant,
Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent door Stefan! Wij willen u nogmaals veel plezier wensen met de nieuwe Moletti bank!
Met vriendelijke groet,...

Peter Selten

Goed overzicht

Nee

Nvt

Beste Peter,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en salontafel!
Met...
Beste Peter,