Nick ter Neuzen

We hebben een minder prettige ervaring met Pronto Wonen Zutphen. Op 1 februari hebben wij een bank en een kast besteld. Hier werd verteld dat de levertijd ongeveer 8 weken zou zijn voor beide producten. Uiteindelijk bleek dat de bank en de kast een week later zou komen, dat is prima natuurlijk. Maar helaas zijn wij zelf niet op de hoogte gebracht ondanks de belverzoeken en moesten wij hier zelf achteraan bellen. In die week bleek dat alleen de bank geleverd zou worden, en dat de kast in week 16 zou komen. Weer werden wij hier niet van op de hoogte gehouden en hebben wij zelf heel vaak naar het bedrijf moeten bellen. Daarna bleek dat de kast afgelopen dinsdag (week 18) geleverd zou worden. Dit is wederom weer niet gebeurd en hier zijn wij wederom niet van op de hoogte gehouden. We hebben de kast nog steeds niet. Als er echt leveringsproblemen zijn dan begrijpen wij dat, maar wij worden er niet van op de hoogte gehouden ondanks dat wij hier keer op keer om hebben gevraagd.

Kwaliteit van de bank

Naar de klanten luisteren, hen op de hoogte houden én de terugbel verzoeken na komen.

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review, op deze manier kunnen wij ons telkens blijven verbeteren.
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze prijzen, ons assortiment en advies!
Spijtig dat uw bestelling meer tijd in beslag heeft genomen dan gepland, wat hierin is misgegaan zullen wij intern bespreken.
Fijn dat u contact heeft gezocht en ons daarbij geattendeerd heeft op de informatie m.b.t. de levering. Bedankt voor uw begrip!
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Pronto wonen Zutphen

Score voor Pronto Wonen Zutphen: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee