GJB, Zwolle

Wij hadden in Pronto Zwolle een mooie dressoirkast gezien. Vanuit huis hebben wij kort erna geïnformeerd of deze op voorraad en dus te bestellen was. Dat was het geval, maar... kort erna kwam het bericht dat het eerste bericht onjuist was. Er was nog één exemplaar, maar deze was verkocht aan iemand anders. En er kon geen ander exemplaar geregeld worden. Teleurgesteld besloten wij verder te kijken en wij ontdekten dat Pronto Zutphen de dressoirkast wél op voorraad had. Maar ja, dan moet je 'm wel vanuit Zutphen ophalen. Want bezorgen kost €65. Gelukkig mochten wij gratis een aanhanger mee. Wij zijn intussen blij met onze kast én met Pronto Zutphen.

Mooie artikelen, prijs-kwaliteitverhouding is goed, regelmatig interessante aanbiedingen.

Website is onduidelijk of zelfs misleidend. Regelmatig staat er: 'Uit voorraad leverbaar', maar dan is het artikel in kwestie slechts bij één of twee filialen leverbaar. Zo'n artikel kan dan niet naar een ander filiaal gebracht worden. Kortom, als je iets moois ziet maar je de winkel in je eigen plaats heeft het artikel niet, dan heb je pech. Er wordt dan niet naar een oplossing gezocht. En dat vind ik jammer.

Score voor Pronto Wonen Zutphen: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja