nvt

Fijn winkelen, ruime keus

klantvriendelijk en deskundig advies en met budget van klant meehelpengeen

Beste meneer/mevrouw Toerse,
Bedankt voor de mooie review! Dit waarderen wij enorm. Heel fijn om te horen dat u goed bent geholpen. We zien u graag terug in ons filiaal te Middelburg.
Met...
Beste meneer/mevrouw Toerse,

G. Castelijns

Prettig

Goed assortiment

Helaas is de winkel aleen toegankelijk via een trap

Beste mevrouw Castelijns,
bedankt voor uw mooie review! Dit waarderen wij enorm. Wij hebben ook een lift in de winkel dus het is niet alleen toegankelijk via de trap.
We zien u graag terug...
Beste mevrouw Castelijns,
We zien u graag terug in onze winkel te Middelburg!

Marieke

Vind het misleidend dat op internet staat dat de kast op voorraad is in middelburg. Dat dit het showmodel blijkt te zijn. Dan er op een showmodel staat binnen 1 week leverbaar. Ik ben vorige week... Vind het misleidend dat op internet staat dat de kast op voorraad is in middelburg. Dat dit het showmodel blijkt te zijn. Dan er op een showmodel staat binnen 1 week leverbaar. Ik ben vorige week woensdagochtend geweest. heb de kast besteld het is nu al donderdag maar ik heb nog steeds geen bericht wanneer ik deze kan komen ophalen. Dat vindt ik wel een beetje jammer.

Mooie winkel

Communicatie

Goedemorgen mevrouw Bot,
Goedemorgen mevrouw Bot,
Bedankt voor uw review. Ik heb telefonisch contact met u opgenomen en ik heb uitgelegd dat het op voorraad is in ons centrale magazijn en dat dit daarom op voorraad staat op de website. Ook heb ik aangegeven dat uw kast vandaag binnen zal komen. Ik hoop dat het iets duidelijker is voor u en we hopen u graag terug te zien in de winkel.
Ik wens u veel plezier met de nieuwe kast!

murre

Er werd goed geluisterd naar de wensen

Beste meneer/mevrouw Murre,
Bedankt voor uw mooie 5-sterren review! Dit waarderen wij enorm. We zien u graag terug in ons filiaal te Middelburg!
Sophie...
Beste meneer/mevrouw Murre,

L. Becks

We zijn vriendelijk te woord gestaan en geholpen

zie hierboven

Goedemiddag meneer/mevrouw Becks,
bedankt voor uw mooie review! Dit waarderen wij enorm.
We zien u graag terug in onze winkel te Middelburg.
Sophie...
Goedemiddag meneer/mevrouw Becks,
bedankt voor uw mooie review! Dit waarderen wij enorm.
We zien u graag terug in onze winkel te Middelburg.

rebecca linthout

We werden snel geholpen en er werd met alles meegedacht, aangezien we zelf nog geen idee hadden wat we wilden. Alles netjes doorbesproken en alle opties bekeken. Heel erg tevreden!

Beste mevrouw Linthout,
Bedankt voor uw mooie 5-sterren review! Heel fijn om te horen dat u zo fijn geholpen bent. We zien u graag terug in ons filiaal te Middelburg!
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Linthout,

Aad

Behoefte aandacht kopers

Praatje verkopers/sters

Aandacht aan kopers, ivm leeftijd en aankoop meubelen

Goedemorgen Aad,
bedankt voor uw feedback. Zou u de verbeterpunten kunnen toelichten over de aandacht aan kopers zodat wij hiermee aan de slag kunnen?
We zien uw antwoord graag...
Goedemorgen Aad,
We zien uw antwoord graag tegemoet.

Betty

Zeer behulpzaam personeel , wordt goed geholpen .

De stof van de meubels , is in verscheidene kleuren te bestellen .

meer uitstraling , aan de voorkant .

Goedemiddag Betty,
Bedankt voor uw leuke review! Fijn om te horen dat u ons als behulpzaam hebt ervaren. We zien u graag terug in de winkel te Middelburg.
Met vriendelijke...
Goedemiddag Betty,

Koeijvoets

Men neemt de tijd voor de klant

Deskundige begeleiding

Beste meneer/mevrouw Koeijvoets,
Beste meneer/mevrouw Koeijvoets,
bedankt voor de leuke feedback! Heel fijn om te horen dat u ons advies en begeleiding als deskundig hebt ervaren. We zien u graag terug in onze winkel te Middelburg.

Pronto Middelburg

Super goed

Service,aandacht voor de klant . 1 stoel was niet goed gelijk nieuwe stoel en kregen hem in elkaar gezet. Wat een service!!

Geen!!!

Geachte meneer/mevrouw Reuvers,
Bedankt voor de leuke feedback! Wat ontzettend fijn om te horen dat de service zo goed en snel is opgelost. We zien u graag nog eens terug in de winkel!
Met...
Geachte meneer/mevrouw Reuvers,