van de Bunt

Vriendelijk aan de telefoon, helaas was onze bestelling niet goed aangekomen bij het magazijn. moesten naar naaldwijk om tafel op te halen, en bij thuiskomst verkeerde tafel meegegeven. Nu 10-12 weken wachten op de nieuwe tafel...., en helaas ook weer ophalen in utrecht. Wel Cadeaubon van €25 gehad, maar helaas niet bij ons in de buurt in te leveren, moet ook in Utrecht. BALEN!!!!!

nee

graag goed checken of alles er is, voordat wij in de auto stappen en flink wat kilometers maken.

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Beste Mevr. de Bunt,
Wij vinden het erg vervelend dat het zo gelopen is. We hebben het zo goed mogelijk voor u proberen op te lossen door een nieuwe tafel te bestellen en u tegemoet te komen met een compensatiebon á €25,-. De reden waarom u deze compensatiebon alleen in onze vestiging in Utrecht kunt inleveren is omdat Pronto Wonen een franchise formule is. Daarnaast kunnen wij onze lage prijzen garanderen omdat wij werken op basis van afhalen.
We nemen uw feedback uiteraard mee in onze teambespreking en hopen u nog eens terug te zien in onze winkel.
Team Pronto Wonen Utrecht

Score voor Pronto Wonen Utrecht: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee