René Meekes

Werd deskundig en prettig geholpen door Jos. Ondanks de drukte (2-de Pinksterdag) nam hij alle tijd om zich a d hand van mijn meegebrachte plattegrond en foto’s te oriënteren. De levertijd viel mee, ruim een week korter dan vooraf gemeld, afhalen ging soepel, al hadden de magazijnmedewerkers wat enthousiaster mogen zijn, ook al was het al 16.30! Goed uitleg gekregen bij afhalen over insprayen van de meubelen, idem over verder onderhoud. Thuisgekomen de zaak uitgeladen, uitgepakt (was zeer grondig verpakt, kwam er dan ook puntgaaf uit!) en ingesprayd, na enige droogtijd buiten op hun plek gezet. Zeer tevreden kortom!

Inleven in wensen van de klant, vertalen naar praktische mogelijkheden, verschillende opties duidelijk presenteren.

Klantvriendelijke benadering/houding ook van de magazijnmedewerkers bij het afhalen; zij waren weinig spraakzaam en bijna knorrig.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw zeer positieve review!
Fijn om te mogen lezen dat u deskundig en zorgvuldig bent geadviseerd door de desbetreffende verkoper.
Wij streven ernaar om onze bezoekers zo goed mogelijk van dienst te zijn en iedereen een prettige ervaring te geven.
Het zal niet de intentie zijn geweest van ons magazijnteam om de koop minder klantvriendelijk af te wikkelen.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen. Graag tot ziens!
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja